En läsare, två läsare.

Det var en månad sedan jag skrev sist, det känns som det var en evighet sedan. Lite trist med tanke på att jag fick reda på att Gunilla (Pappas fru) läst min blogg, helt plötsligt slutade mina ord flöda och den här platsen vissnade och dog. Det kanske är på tiden att jag börjar skriva igen!

En anledning till att jag slutade skriva kan ju bero på att jag har jobbat fruktansvärt mycket den senaste månaden, eller hela sommaren för den delen. Mer än heltid i juli, det knäcker mig lite. Nu har jag vanligt med jobb igen och det är ju trevligt för då kan jag ägna mer tid till allt jag vill ägna tid åt.

Som t ex att umgås med min älskade Sandra! Det är ju prioritet, inte prioriterar jag andra intressen över det. Det hade vart elakt! Som att spela tv-spel hela dagarna och inte bry mig om något annat.

Jag vet inte om jag nämnt det men jag har köpt ett Nintendo Dsi, gav ju mitt gamla Ds till min lillebror. Jag fick med Zelda, spirits tracks. Så det har jag spelat en del, börjar närma mig slutet på det. Som vanligt när jag närmar mig slut på spel så avbryter jag mitt i storyn och börjar med sidouppdrag, sen tröttnar jag på det för det är så enformig så lägger jag ifrån mig spelet på obestämd tid för att aldrig spela färdigt det.

It's a classic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0