Ur askan reser sig fågel Fenix.

Det känns som ett bra tillfälle att skriva ett par rader nu, jag och Sigge har sagt hejdå till Sandra som är på väg till sitt jobb. Sigge och jag gick en sväng i värmen, hunden längtade in, det kan jag lova! Så vi gick in och han sprang till vattenskålen. Jag sprang till flaskan med kolsyrat-vatten!

Vi har köpt en kolsyremaskingrejsimojs, ni vet en såndär som räddar naturen från ondska och gör en till en bättre i-lands människa. Nu behöver vi aldrig köpa kolsyrat vatten i affärer längre och slösa på plast, för nu har vi en sån här kolsyremaskingrejsimojs.

Tyvärr kommer jag fortsätta köpa kolsyrat vatten ute för jag tänker inte ett steg längre, att jag kan vänta tills jag kommer hem med att dricka gott kolsyrat kallt vatten. Jag vill ju ha vattnet då, när jag är ute, när jag inte har en flaska med vatten med mig, så jag måste köpa och förstöra mer natur. Trist va?

Nu ska jag fortsätta spela League of Legends, jag struntar i hur fint väder det är ute. Jag vill inte vara ute och bli brun och plaska i vattnet med alla andra barnen. Jag har det bra här framför datorn.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahah jag kom på mig själv med att leta efter like-knappen! du borde skaffa en sån

2010-07-14 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0