Hemfärd igen.

Denna gången var hemfärden hem till Sandra och Sigge. I går träffade jag Peter en stund och samtalade, man har mycket att ta igen nu när man bor i skilda städer, mycket nyheter att förmedla osv. Djungeltrumman ljudar ju inte alltid hela vägen hit.

Sen gick jag hem och spelade, det regnar köttbullar. Så Simon min lillebror kan få klara spelet med det ULTIMATA VAPNET! hör och häpna. Han är ju liten så att samla varenda liten matbit som finns på nivåerna är inte hans sak att klara. Det gör jag åt honom!

Imorse började jag jobba till eftermiddagen, väl hemma väntade en sjuk Sandra som jag lagade mat till och sedan begav jag mig ut på en joggingtur. Lika härligt varje gång faktiskt. Ser fram mot att komma ut imorgon också.

Spel spel spel, alltid dessa spel! Jag har ett spel som jag laddade ner nu nyligen, jag har precis klarat av deras introduktion och ska strax spela min första match i spelet. Om ni har tid över och vill spela så råder jag er att besöka denna sidan, ladda ner spelet och lägga till mig som vän. Fiiend är mitt namn där med, självklart.

Jag känner att jag inte har ork just nu att skriva vad spelet handlar om, men ni hittar det på deras sida också, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0