Serier på internet.

Jag är säker på att det börjar bli tjatigt med 8-bit theater nu, igår kväll läste jag klart serien, efter flera månaders läsning. Abrupt slut kanske med tanke på hur länge den hållt på och ganska ologiskt, men så har humorn i serien hela tiden varit så det kanske blir logiskt på något vis. Bortsett från slutet så tycker jag att serien är fantastisk!

Alla som spelat något slags RPG från de äldre dagarna då 8bits pixlarna dominerade, borde läsa serien. Klicka på länken ovan för att påbörja ett långt, komiskt och ondskefullt äventyr!

Även om jag läser flera serier per dag, det finns nästan alltid någon serie som uppdateras, så vill jag rekommendera en ny serie som jag börjat läsa. Postapokalyptisk miljö i England, där fåtal människor lever efter någon slags utrotning av något slag, som för mig fortfarande är okänd. Den hittar ni här. Freak Angels är namnet.

En dag borde jag kanske ta mig tid och länka alla serier jag läser, så ni kan hitta dom på den högra sidan av bloggen, men det är ett för stort projekt för mig att ta tag i just nu, ja det är jobbigt att länka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0