Var dag är vardag.

I dag har jag sprungit igen, det var ett par dagar sedan sist, för att uttrycka det milt. Jag sprang en ny runda idag för att variera mig lite och på den nya rundan finns en djävulsk backe utplacerad. När jag kommit upp för den kändes det som jag inte hade någon luft i lungorna, var tvungen att ta en paus. Ser fram emot backen nästa gång jag springer!

Nu har vi varit och pantat burkar och handlat lite och tvättat, senare ska Sandra börja jobba igen efter ett par veckors semester och jag ska till Ikea och handla ett par hjul till min far och hans fru. Efter det blir det självklart en turnering, som varje kväll. Nästan varje kväll.

Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0